YHDISTYS

Uudenmaan Airsoft ry on Uudellamaalla toimiva airsoft-yhdistys, jonka tavoitteena on parantaa Airsoftin harrastusmahdollisuuksia ja kehittää toimintaa Uudellamaalla. Yhdistyksen toimintaa ohjaavat arvot ovat oikeudenmukaisuus, kohteliaisuus ja rehellisyys.

Uudenmaan Airsoft ry on vuonna 2022 syntynyt Speshul Ops ry:n ja Pääkaupunkiseudun Airsoftyhdistys ry:n yhdistymisestä. Yhdistymisen ansiota pystymme järjestämään parempia ja laadukkaampia Airsoft pelitapahtumia monella eri pelipaikalla. Yhdistyksellä on laaja jäsenkunta ympäri Uuttamaata, eritoten pääkaupunkiseudulta.

Teemme myös eritasoista yhteistyötä monen alan liikkeen ja yhdistyksen kanssa, jolloin voimme tarjota jäsenillemme parasta mahdollista tukea harrastamiseen.

Yhdistyksen tarkoitus on kehittää toimintaa jatkuvasti kuunnellen pelaajien palautetta. Entistä parempia pelejä ja tapahtumia kohti!